"tinta dari ilham si kerdil yg mencari selautan MARDHATILLAH ini hanyalah pandangan diri saya dlm menjalani kehidupan harian...sedikit perkongsian diselitkan buat renungan bersama...penulisan ini tiada selain dari hanya..thalaban liridha ar rahman(mencari keredhaanNya) dan shirahan liqulubil ikhwan (menyenangkan hati sahabat2).."

..mg ALLAH mengampuniku dgn setiap pembacaan,ampuni keluargaku,ampuni muslimin muslimat keseluruhannya..

Thursday, October 23, 2008

Kekasihku seru...



Kekasihku...

Marilah kepadaKu
Wahai hamba-hambaKu
Bersegeralah pulang, ke pangkuanKu
Aku tetap menerimamu, percayalah padaKu
Kamu hamba ciptaanKu lemah dan lalai adalah watakmu

Aku mahu akuilah kelemahan itu
Setiap kali bersalah kamu datang padaKu
Mengakulah bersalah menangislah didepanKu
Tanda penyesalan yang tidak sudah

Ketahuilah wahai hambaKu rintihan orang yang berdosa
Lebih Aku cintai daripada tasbih para auliya'
Jangan bertangguh-tangguh lagi

Siapalah yang tidak bersalah
Kamu adalah hamba, Aku suka orang yang mengaku salah
Aku cinta pada orang yang bertaubat

Wahai hamba-hambaKu
Minta ampunlah kepadaKu
Aku tetap menerimamu, bukanlah Aku Tuhanmu
KasihKu kepadamu melebihi kasih ibu kepada anaknya

Begitulah kehendaklah Allah
Kepada hamba-hambaNya
Mengikut keterangan al-Quran dan as-Sunnah

-sumber:anonymous-


..people dont care how much we know untill they know how much we care..
_ISLAM MILIK BERSAMA_

0 pesanan:

 

Ilham Al Adwa' Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template